مشاوره روان تحليلي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 95
دیروز : 78
افراد آنلاین : 3
همه : 3746
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس
اعتماد به همسر بعد از خيانت !چگونه خيانت را جبران كنيم؟
ميانگين ۵ راي از تعداد ۱

اعتماد به همسر ( confidence in the wife after betrayed )

اعتماد به همسر زماني كه  خيانتي رخ داده است شايد از ديد بسياري از افراد بسيار كار ناست و اشتهي قلمداد شود . اعتماد به همسر شرايطي كه ديگر قرار نيست همه چيز مثل سابق شد احتمالا غير ممكن به نظر برسد . اما گاهي نيز ما يد بررسي كنيم كه آيا اعتماد به همسر شرايطي كه از حس خوب و اعتماد ما سوءاستفاده كرده است ميتواند به نفع زندگي زناشويي و حفظ خانواده ما شد يا نه ؟ . قطعا هر شرايطي اعتماد به همسر خيانتكار سخت است اما حتي گاهي مشاوره خانواده و روانشناسي نيز اعتماد به همسر خيانتكار و دادن فرصت دوره به او توصيه ميشود . چرا كه حفظ زندگي زناشويي گاهي به زندگي  فرزندان نيز به عنوان عناصر ديگر زندگي منجر ميشود بنابراين اعتماد به همسر بعد از وقوع خيانت حتما يد جزو گزينه هاي مورد بررسي ما براي تصميم گيري شد .


بيشتر بخوانيد:ضرورت مشاوره خيانت چيست؟


اعتماد به همسر بعد از خيانت

اعتماد به همسر بعد از خيانت همانطور كه گفته شد از سخت ترين تصميمات و كارهايي است كه همسر خيانت ديده ميتواند رو به روي خود ببيند . ممكن است هنوز مهر و محبت سابق دل او قي مانده شد و ميل به ادامه دادن زندگي همسر خود دلش مانده شد . اما از طرفي اعتماد به همسر بعد از خيانت ديگر نميتواند همراه تضمين وفاداري او آنچنان كه بوده همراه شد .

به هر حال هر چق كه اعتماد به همسر بعد از خيانت مشكل و دشوار شد گاهي واقعا بهترين و منطقي ترين تصميمي است كه فرد خيانت ديده ميتواند اتخاذ كند . او ميتواند اين راه از دانش و آگاهي و همچنين راهنمايي هاي ارزنده يك روانشناس زمينه مشاوره خيانت يا مشاوره خانواده استفاده كند بيشتر و بهتر بتواند روند اعتماد به همسر بعد از خيانت به پيش برود و به اهداف خود نزديك و نزديكتر شود .


بيشتر بخوانيد:دليل خيانت زنان مهل چيست؟


چگونگي اعتماد به همسر بعد از خيانت

چگونگي اعتماد به همسر بعد از خيانت قطعا از سوالات و مجهولات ذهني افرادي است كه گير اين مسئله ستند و مستقيما از اين اتفاق ثير ميگيرند .   مورد چگونگي اعتماد به همسر بعد از خيانت يد بگوييم كه ما ميتوانيم رعايت نكته هايي راحت تر و بهتر بر سر تصميمي كه گرفته ايم بمانيم . ادامه به برخي ازنكاتي كه پاسخ به چگونگي اعتماد به همسر بعد از خيانت ميتواند ما را ياري كنند اشاره ميكنيم .

  • تلاش براي عادي سازي روابط ميتواند موثر شد .
  • اجتناب كردن از سركوفت هاي دائمي براي خطايي كه گذشته از فرد سر زده
  • طوري رفر نشود كه فردي كه گذشته خيانت كرده از حالتهاي پشيماني خود به طور كامل دور شود . رفر بعد از بخشش خيانت هميشه سعي برقراري تعادل داشته شيد .
  • مورد چگونگي اعتماد به همسر بعد از خيانت حتما از راهنمايي هاي يك مشاور كمك بگيريد .

 


بيشتر بخوانيد:دليل خيانت مردان مهل چيست؟


زمان اعتماد به همسر بعد از خيانت

زمان اعتماد به همسر بعد از خيانت نيز از ديگر مواردي است كه افرادي كه بعد از خيانت همسرشان تصميم به ادامه زندگي و دادن فرصت دوره به او هستند آن گير هستند . قطعا اعتماد كرن به همسري كه ما و احساسات و عواطف مارا ناديده گرفته است بسيار سخت و زمان بر است و نميتواند به اين زودي ها اتفاق بيفتد .

زمان اعتماد به همسر بعد از خيانت آنگاه فرا ميرسد كه  فرد خيانتكار طي دوران بعد از بخشش آنق گفر و رفر خود پشيماني از رفر گذشته خود را ابزار ميكند كه اعتمادي هر چند نه به ق گذشته فرد خيانت ديده به وجود بيايد .گاهي افراد خيانتكار بعد از بخشيده شدن مدتي از اعتماد دوره اي كه به آنها شده مراقبت و پاسداري ميكنند . اما بعد از گذشت مدتي به مانند قبل ممكن است از مسير وفاداري خارج شوند . بنابراين اعتماد كردن به صورت كامل افراد خيانتكار يد كمي محط بود .


بيشتر بخوانيد:علت خيانت مردان


دليل اعتماد به همسر بعد از خيانت reasons confidence in the wife) after betrayed )

دليل اعتماد به همسر بعد از خيانت أين است كه گاهي خيانتي كامل اتفاق نيفده يا سطح خيانت به قي نبوده كه طلاق تنها چاره خيانت شد . خيانت زن به شوهر يا خيانت مرد به زن تفاوتي ندارد ، هر خيانتي مستلزم تنبيه و مجازات است . زيرا بروز خيانت نه تنها زوجين بلكه نهاد خانواده تحت آسيبي شديد قرار ميگيرند . اما همانطور كه گفته شد خيانت ها به گونه اي نبوده كه ما بتوانيم به خاطر آن زندگي  زناشويي را از هم بپاشيم . دليل اعتماد به همسر بعد از خيانت كه مواقعي از جانب مشاوراني كه زمينه مشاوره خيانت فعاليت ميكنند پيشنهاد ميشود اين است كه ما ميتوانيم يد براي حفظ شاكله خانواده خود تلاش كنيم . اينكه ما به سرعت و كوچترين اتفاقي بخواهيم زندگي زناشويي و مشترك خود را از بين ببريم قطعا نميتواند آينده خوبي را براي ما به ارمغان بياورد .


بيشتر بخوانيد:عوارض خيانت مرد به همسرش چيست؟


شكل گيري اعتماد بين زوجين

اعتماد به همسر و كل اعتمادي كه براي شروع و ادامه دادن يك زندگي مشترك لازم است يد يه مرور زمان اتفاق بيفتد و شكل بگيرد . اعتماد به همسر ميتواند آرامش رواني زيادي را براي فردي كه مهل است داشته شد . اعتماد به همسر فرد را از نگراني‌هاي كشنده مورد همسر كه مانند ويروسي ذهن انسان پخش ميشود و آن را مغشوش  ميكند محافظت ميكند . زماني كه براي زوجين حالت اعتماد به همسر به وجود آمد آنگاه وقت آن ميرسد كه از أين فضاي مطلوب و خوب حفاظت شود رابطه دچار آسيب هاي مخصوص زندگي زناشويي نشود . اعتماد به همسر ميتواند پايه هاي زندگي زناشويي را به قي محكم كند كه بسياري از مواقع مشكلات و موانع زندگي را كه ظاهرا قابل تحمل نيستند هموار كند . از طرفي فقدان اعتماد به همسر نيز ميتواند به از هم پاشيده شدن زندگي زناشويي منجر شود .


بيشتر بخوانيد:نشانه هاي خيانت مردان به زنان


بهترين تصميم بعد از خيانت

بهترين تصميم و اتفاقي ميتواند بعد از وقوع خيانت از سمت فرد خيانت ديده سر بزند چيست ؟ بهترين تصميم بعد از خيانت  ميتواند اين شد كه فرد خيانت ديده موضوع را يك روانشناس ميان بگذارد . بهترين تصميم بعد از خيانت گاهي ميتواند اين شد كه فرد خيانتكار توسط يك روانشناس مان شود و تخت دوره‌هاي مختلف روان ماني قرار بگيرد . گاهي نيز اوضاع ميتواند وخيم تر شد و  به قي خيانت صورت گرفته عميق و غير قابل بخشش شد كه فقط جدايي و طلاق مبتواند بهترين تصميم بعد از خيانت اتفاق افده شد . به هر حال افراد نيد خيلي سريع و شب زده أين موضوع برخورد كنند و حتما از كمك هاي يك مشاور و روانشناس حرفه اي براي اتخاذ بهترين تصميم بعد از خيانت بهره ببرند . گاهي‌اوقات افراد مدتي بعد از گرفتن تصميماتي اين زمينه از آنها پشيمان ميشوند .

 


بيشتر بخوانيد:عواقب خيانت زن از لحاظ روان شناختي چيست؟


زگشت اعتماد از دست رفته

اعتماد به همسر بعد از خيانت قطعا هيچگاه مانند گذشته امكان پذير نخواهد بود و اگر بخواهيم خوشبينانه به اين موضوع نگاه كنيم ميتوانيم بگوييم بسيار سخت اتفاق خواهد افد . اعتماد به همسر بعد از خيانت اگر همقابل زآفريني و زيابي شد صبوري دو طرف را كاملا ميطلبد . اعتماد به همسر بعد از خيانت يد همراه حفظ تعادل رفري از سمت فردي است كه خيانت ديده و آن خيانت را بخشيده است .

دوراني كه دو طرف سعي ميكنند كه همكاري يكديگر اعتماد به همسر بعد از خيانت را به هر نحوي كه شده از نو بسازند ، نيد رفر فرد خيانت ديده طوري شد كه همسر خيانتكار خيانت خود را يك امر عادي تلقي كند و قبح اين موضوع براي او بشكند . از طرفي رفر فرد خيانت ديده نيد به قي سختگيرانه شد كه طرف مقابل به كلي از ست كردن و بهتر كردن اوضاع نا اميد شود .


بيشتر بخوانيد:نشانه هاي بي ميلي زن به مرد


راهكارهاي به وجود آوردن اعتماد مجدد

راجع به چگونگي اعتماد به همسر بعد از خيانت لا توضيح داديم و به طور كلي به آن پرداختيم . گفتيم براي اين كه فرد چگونگي اعتماد به همسر بعد از خيانت را ك كند احتياج به كمك يك مشاور دارد بتواند فرد را از تصميمات هيجاني دور كند . او به فرد كمك مي كند كه تصميماتي براي آينده رابطه بگيرد كه احتمال جبران گذشته و آسيبهاي به وجود آمده براي زندگي مشترك را لا ببرد .

واقع براي بيشتر افراد چگونگي اعتماد به همسر بعد از خيانت يك فن آموختني است كه افراد يد بسته به نيازشان آن مهارت پيداكنند بتوانند اين حوزه موفق شند . راهكاري كمك كننده به تقويت رابطه زناشويي اين دوران نيز به زوجين ارائه ميشود كه ميتواند بسيار براي آنها كمك كننده شد . نيد فراموش كنيم كه ساختن يك زندگي مشترك خوب و كيفيت مهارتي ميخواهد كه يد به افراد آموخته شود .


بيشتر بخوانيد:نشانه هاي خيانت زناشويي


انتقام بعد از بخشش

بعد از اينكه فرد خيانت ديده از خيانت اتفاق افده مطلع شد و پس از كشمكش هاي بين خود و طرف مقابل تصميم گرفت كه بنا به هر دليلي گذشت پيشه كند و فرصتي دوره به همسر خود بدهد . زمان اعتماد به همسر بعد از خيانت فرا ميرسد . زوجيني كه أين شرايط هستند توجه كنند كه هيچگاه نيد بعد از بخشش طرف مقابل به فكر انتقام و يا هر كار مشابه كه عث اغتشاش و نا آرامي زندگي زناشويي ميشود بيفتند .

زمان اعتماد به همسر بعد از خيانت نيد خيلي زود و سريع شد . قطعا فرد خيانتكار يد بداند كه امري بسيار زشت و زننده را رقم زده است . بنابراين اگر خيلي زود فرد خيانتكار صميمي شويد ممكن است قبح اين كار براي او شكسته شود . براي مثال خيانت زن شوهردار ، خيانت مرد مهل و كل خيانت به همسر بسيار موضوع جدي و قابل توجهي است كه ميتواند بسيار آسيب زننده شد .


بيشتر بخوانيد:نشانه هاي خيانت زنان به شوهر


آيا بخشش بعد از خيانت كار ستي است؟

يد توجه داشت كه گاهي به هيچ‌وجه خيانت صورت گرفته نميتواند افراد عاقل و منطقي را مجاب كند كه يك زندگي مشترك و رابطه زناشويي و مهمتر از آن خانواده آي كه ممكن است فرزند يا فرزنداني آن حضور داشته شند را نابود كنند . بحث دليل اعتماد به همسر بعد از خيانت اين مواقع به ميان ميايد .

دليل اعتماد به همسر بعد از خيانت ميتواند اين شد كه يد حتما آسيب هاي به وجود آمده از خيانت رابطه زناشويي فضاي خارج از شك و ترديد و همراه كمي اعتماد رفع شود . كل اگر فرد خيانت ديده به هر نحوي قصد بخشش فرد خيانتكار را دارد يد از كينه و شك دوري كند چرا كه به نفع هر دوي زوجين است كه زندگي را كه قصد ادامه دادن آن را دارند از نو بسازند . اين صورت اميد بيشتري به بقاي زندگي مشترك آنها و عدم بروز خيانت مجدد وجود دارد .


بيشتر بخوانيد:ره نشانه هاي بي ميلي مرد به زن


خيانت فضاي مجازي  ( cyberspace)

نوعي ديگر از خيانت كه اين روزها شايع و پر تعداد جامعه ما مشاهده ميشود  خيانتي است كه آن زن خيانتكار يا مرد خائن كاملا ميتوانند مدتها روابط خود را پنهان نگه دارند . نشانه هاي خيانت زنان و مردان بستر فضاي مجازي ميتواند شبيه به هم شد . براي مثال بعد از خيانت به شوهر زن اكثر وقت خود را صرف چت و رد و بدل كردن پيام معشوقه مجازي خود ميكند . البته خيانت زنان مهل يك روي سكه است .

بحث فضاي مجازي نيز خيانت آقايان شايع تر از خيانت خانمها است . مشاوره خيانت زن و مرد مفصل به اين موضوع پرداخته شده است . مشاوره خيانت همسر به صورت حرفه‌اي به روانشناسي زنان خيانتكار و نكاتي كه احتمال خيانت را لا ميبرد مثل دور بودن زن و شوهر از هم ، كاملا  مفصل پرداخته ميشود . مشاوره مورد خيانت شوهر فضاي مجازي نيز اين روزها به كمك زنان اين مورد آمده است .

 


بيشتر بخوانيد: مورد روانشناسي خيانت بيشتر بدانيد


خيانت زن به شوهر از نظر اسلام

دين ما نيز آموزش هايي ب اين مساله و همچنين نكاتي براي پيگيري و مان اين آسيب به ما ارائه ميكند . از قوانين مطرح شده اين مورد ميتوانبم به مهريه صورت خيانت زن به مرد ، حكم خيانت زن شوهردار يا مجازات هاييكه براي خيانت نظر گرفته شده است اشاره كنيم . همچنين مورد مسائلي از جمله راههاي اثت خيانت زن ، مشاوره خيانت زناشويي ، نحوه برخورد زن خيانتكار يا برعكس مرد خيانتكار و پاسخ به اين سوال كه چگونه متوجه خيانت زن شويم   كتب مربوط به امامان و پيشوايان دين كاملا واضح و روشن پرداخته شده است .


بيشتر بخوانيد:بهترين راه برخورد خيانت به شوهر چيست ؟


خدمات تلفني و آنلاين مركز

لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه نماييد .

اين راس مركز  خدمات متنوعي را زمينه مشاوره خيانت به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .

منبع: …How To Reclaim Your Self-Confidence After Infidelity In  

اعتماد به همسر بعد از خيانت !چگونه خيانت را جبران كنيم؟

 

     

       

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۲:۲۶ ] [ مشاور ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب